4 juli

Idag var jag på junibacken, vi hade faktiskt rätt fint väder. Men när jag skulle cykla till stallet så kom jag fram helt igenomblöt, det regnade så jäkla mkt. Jag orkade inte rida efter junib så jag ska göra det i helgen istället. Nu är jag hemma själv och har precis ätit jordgubbar och kollat på film :) Skönt!

Har hittat massa saker jag vill ha.. Solisarna kommer från Vasuma och det smala armbandet i silver är från DKNY, de andra kommer jag inte ihåg märket på. De finns iaf på nelly.com. Älskar den guldiga rosettringen, så himla fin! Den är i guld och kostar 599 kr, men jag har 100 kr rabatt också :) Lämnade ju tbx en berlock jag fick i födelsedagspresent av mamma (den gick sönder reda efter 1 vecka) så kanske kan få resten i present, skulle ju köpt ett nytt armband. Men jag har ju sån beslutsångest. Funderar på att beställa lite saker här faktiskt!


poss A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0