sur mupp

Idag har jag haft en asnajs sovmorgon, varit i stallet och ridit och inte så mkt mer haha.. när jag var ute och red vid djurgårdskanalen blev jag skitförbannad. jag galopperade på ridvägen innanför gångvägen längs kanalen på en ganska ung häst, 6 år, och helt plötsligt kommer det två hundar springades efter så lisa blir såklart rädd och skenar. tur som jag hade var det en lång raksträcka och jag fick kontroll efter några sek men jag blev så förbannad! För det första får man inte ha lösa hundar där och speciellt inte om man inte har full koll på dem och sen ställer sig kärringen och skriker "neeeeeeeeeeeej, kom tillbaka", hon springer inte ens efter eller nånting. Som om hon trodde att dem skulle lyda henne därifrån liksom... så jag skrek lite åt henne, jävligt sur som jag var. Tänk om jag hade åkt av liksom? Eller om hundarna hade bitit Lisa? Arw. Jaja, man får väl räkna med att det finns idioter.

Imorgon jobbar jag 11-23 på loopen, Emma VM ska komma och hälsa på! :D Har inte träffat henne sedan skolavsl! Ska bli ett väldigt roligt återseende :)) Hoppas att jag kan ta en liten break när hon kommer bara.. hon ska komma vid halv nio ca så kanske kan vänta med att käka till dess (:
Men nu måste jag sova! På lördag morgon åker jag till Ornö med mamma, kommer hem söndag kväll btw.


Här är hon, emma VM! Hoppas hon inte blir sur på mig nu för att jag la ut en bild.. men bilden är fierce!
POSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0