26 juli

Förlåt för att jag inte lagt upp några bilder från när vi var på olivers landställe, men det var evelina som var fotograf så jag fick vänta tills hon la upp dem ;) så nu är de snodda haha!


En liten båttur på G :)

Försöker du lämna mig på ön eve? :(

Duktig i-landhoppare! :)

"Nu ska jag bada"

Ute i vassen och spatserar

Jag badade medans de andra var badkrukor ;D

Fisketajm

Jag älskar dig <3

Ny strategi: Vi väntar på fisken! Fungerade: Inte alls.

det 100 m långa metspöt i högsta hugg

En liten aborre fick jag iaf! Nu ska vi bara ta ut kroken... Oliver! haha ;)

Varsågod he he he .. (varför ser det ut som om jag är typ orangehårig?!)

så tillslut fick den komma tbx ner i vattnet :)

Det gick jätte bra på det där kalaset som jag skulle gå ponnyridning på! De hade en skitstor villa, flådig.., precis vid vattnet. Men de var väldigt trevliga, inte snobbiga alls som tur var haha ;) Jag fick 170 kr extra av dem för att det gick så bra och för att de tyckte det var så fint osv :D Tack! :)
Imorgon blir det ornö med tjejerna :) ska bli askul! har inte packat ännu men ska göra det soon. först ska jag kolla på huset vid sjön på trean!
puss på er
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0