ingen vila ingen ro

Hej! Nu är jag hemma från Gnesta. I tisdags gick vi en 1, 2 mil, var hyffsat trött i fötterna eftersom jag hade mina vita tygskor haha... men lite stolt är man ju (; Jag kan ju berätta och världshistoriens roligaste sak som hände där ute, eller jag hinner inte haha, orkar inte skriva med en hand heller ;D pratar i telefon. Gör det senare, måste göra mig klar, ska möta upp eve och oliver sen. Vi ska väl typ kolla film el nåt :)

Det blir tyvärr inga bilder heller för evelinas mamma råkade glömma eves kamera ute i spöregnet så den gick sönder, och jag hade inte min med mig... men ni kan ju nöja er med dessa snygga naturalé bilder sålänge höhö




den som inte ser att jag äntligen färgat utväxten ska dödens dööö (;

POSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0