25 juli

Idag har jag, eve, li, beck, angela och becks pojkvän jakob sprungit runt på stan och handlat mat + lite annat på stan. Sen på kvällen åt jag, eve och angela pizza i mariehäll vid eve och här kommer det sjuka... evelina beställde en veg. pizza med räkor på och när hon fick sin pizza var det ett ägg mitt på pizzan haha! Och hon fick inte några räkor heller. Gott.. men hon vågade inte säga till så hon fick äta den endå :P sen kommer beck och jakob bakom eve och beck typ hoppar och skriker och försöker skrämma eve och hon blir så rädd så hon nästan börjar gråta hahaha ;D och gud vad hon skrek haha!
men nu är jag iaf hemma :) vid nio ska jag kolla på tv, på någon film.. har inte bestämt mig för vilken än. Men nu ska jag mysa ner mig i soffan heheheeeee.


Söta klänningar från Nelly.com


Och de ridstövlarna jag har tänkt köpa :))

<3 A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0