killershoes

Idag har jag jobbat 12 timmar, är rätt trött nu. Imorgon är jag iaf ledig, men då ska jag hjälpa till med insläpp och rida på kvällen. Det blir en sovmorgon :) aslänge sen.. för länge sen! Men vid 12 ska jag iväg och träna core på satsgärdet så det lär väl inte bli så länge ändå -.- Måste verkligen komma igång med träningen nu och äta bättre, har slarvat jävligt mkt :P Känns inte bra haha. Det blir så på sommaren när man inte har ett "shema" som när man går i skolan, när ingenting är strukturerat faller typ allting.

Jag har hittat skitsnygga skor, är helt kär i dom här. Funderar på att köpa det första paret.. vilka tycker ni är snyggast? De är ju rätt lika varandra...



Men nu måste jag verkligen sova, är sjukt trött.
puss fröddan

Kommentarer
Postat av: Evelina

Me like! Skulle gärna vilja ha det sista paret(A);D<3

2009-07-16 @ 17:42:18
URL: http://kloockreent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0