då var det sovdags (;

En liten packlista för att jag inte ska glömma något.. jag orkar inte packa idag så jag gör det imorgon bitti. Får gå upp riktigt tidit eftersom jag ska duscha också, lär väl bli att gå upp halv sex. måste cykla till båten vid kvart i åtta -.- znark, men det ska bli kul som fan :))

- linnen
- tshirts
- tjocktröja
- mjukisar
- shorts
- jeans
- balsam
- sovtröja
- flipflop
- smink, sminkborttagning
- plattång
- pengar
- mobil + laddare
- nycklar
- tbm
- strumpor
- underkläder
- bikini
- kamera?
- tidningar
- kofta
- linsgrejer + glasögon
- solisar

såhär såg jag ut tidigare idag     och såhär ser man ut just nu. verkligen bra kvalité på bilden :P


Men nu ska man väl ta och sova, jag är rätt trött måste jag säga. Men det är alltid så svårt att somna när man vet att man ska upp snart igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: haha vi fick betala 200 kronor xD Duuuktig Emma......

2009-07-28 @ 10:53:10
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Postat av: anne

Jag bah älskar att du delar med dig av din packningslista hahahaha :))

2009-07-31 @ 15:46:32
URL: http://annesaspekt.blogspot.com
Postat av: Anonym

jaaaa-aadå ;D

2009-07-31 @ 20:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0