11 juli

Jag var stört trött imorse, försov mig också men hade en sån jävla tur att jag vaknade av en störning på mobilen som lät... annars hade jag aldrig vaknat i tid. Jag vaknade iaf 20 över nio, istället för halv nio så man hann ju inte tvätta håret. Fett fint det var hela dagen, jaaaarå (; Imorgon börjar jag iaf 12.

Det svåra är bara att gå och lägga sig i normal tid, det ofunkar okej. Juste, jag är sååååå duktig! Jag tappade min mobil för trehundrasjuttioelfte gången i marken, nu på loopen precis innan jag skulle hem. Det är ju brädor och vatten under där och där tappar jag min mobil så mitt mobilskal (det på baksidan) åker ner mellan springorna -.- jag får ju ryyyyyyyyyyyyyyck! Dags att köpa ny nån gång kanske? Ska nog göra det när jag får min lön :)) Vill ha en Sony Ericsson T707.. Den är inte så dyr heller, kostar 2200. Men den är låst till tre. man blir sur?


Men nu borde man väl sova, ska upp halv tio imorgon.
Grattis till min storebror igen ;D <3
poss poss A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0