24 juli

Nu är jag hemma från olivers landställe, det har varit asmysigt. Igår badade jag och evelina och det var bara 14 grader kallt i vattnet, ingen badkruka här inte (oliver.. haha)! Sen har vi lärt oss att köra cross med växlar hohooo :) lite svårt var det faktiskt men skitroligt :) sen har vi fiskat, badat, kört båt och solat den mesta tiden. Vi har ju inte direkt sovit så mkt så jag är astrött nu när jag ska jobba ikv, börjar kl fem och jobbar till tolv typ ZZZzzZZzz.. Det är skönt att det inte är så mkt folk nu iaf när det är lite sämre väder. Nu ska jag göra foood
posss

"Vad gör du nu för tiden,
Det var alldeles för länge sen vi sågs
Du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig"
hahaha, internskämt..
♥ pusshaj A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0