när man verkligen inte får är det värst haha

Nu är jag hemma från bion! Jag tycker att den var bra! Fast den var mer rolig än spännande som de andra filmerna var, väldigt underhållande iaf! Men jag kan hålla med om att det är en transportsträcka-film ;) Men jag gillade den. Hahahah asså jag kan ju berätta vad som hände, gud haha.. precis när en person dött i filmen så blev det helt tyst och deppigt i filmen och stämningen i biosalongen var chockad och besviken och vad tror ni händer då...? Evelinas mage kurrar! HAHAAHAHA! ;D Asså jag dog. Och ni vet hur det är när man verkligen inte får skratta, det är hemskt! Det går inte att sluta och vi sitter där och typ kuttrar (skrattar som fan och försöker vara tysta samtidigt) så det låter så vi gråter, jag kunde inte andas så jag satt ju där och sippade luft hahaha och alla trodde ju verkligen att vi grät. Så då kan man ju verkligen inte sluta skratta för att det är en så otroligt bisarr situation (och sockerkicken gör väl sin del också..), hahaha asså fyfan! Så när filmen äntligen är slut, ca 5-7 min senare så tittar ju alla bak på oss och typ viftar på hyftet och typ ler lite för att de tror att vi har gråtit åt personen som dog.. haha sjukt. Men jag gillade filmen, 8 av 10 ;)

Men hur som hellst haha, imorgonkväll åker vi till oliverslandställe. Innan det måste jag tvätta lite kläder, tråkigare får man ju leta efter.. 
hörs imorn <3

Kommentarer
Postat av: anna

haha "hyftet", menade huvudet ;P

2009-07-21 @ 01:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0