en fredag

Nu har jag kommit hem från en underbar vecka på ornö! Jag ska nu ta och berätta om vår resa dit... herregud pajasresa. Jag sitter hemma vid datan och ska precis cykla iväg till strömkajen när evelina säger att angela och li har blivit stoppade i spånga på pendeltåget för att de inte får åka med cykel. så eve säger att de ska komma till sumpan där hon och beck är, men när alla är där får de inte gå på där heller! panik eftersom det bara går en båt per dag till ornö och de står i sumpan en timma innan båten skulle gå från strömkajen... så jag var tvungen att ringa min father som jobbar i sumpan och fråga om han kunde ta alla cyklarna i en bil. så han är jättesnäll och hämtar dem och eve (de andra åker pendeln in) men alla cyklarna går inte in så de var tvugna att montera av ett cykelhjul för att det skulle få med alla!! och när de andra är i t-centralen märker de att de inte skulle hinna gå till strömkajen så de var tvugna att ta en taxi haha.. så vi hann iaf med båten. men gud vad alla blev stressade och förbannade haha! Annars har vi haft en väldigt skön vecka :) hemresan gick utan problem iaf ;)

kolla vilka söta vantar btw, must have.. :)

bilder får komma upp lite senare från ornö :P nu är jag astrött och har kliat på mina myggbett på benen i ungefär 750 år så jag måste gå och sova haha!

puss gånger en miljard <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0