sov sött

Vi spelade ju minigolf i förrgår också, det glömde jag att berätta tror jag? Jag gillar det faktiskt! Ibland är jag rätt bra och sen när det går lite sämre orkar jag inte koncentrera mig längre och då går det skitdåligt hehe. Såhär såg det iaf ut :)


Bilderna är från eves blogg.

Idag har jag jobbat 12,5 timmar på Loopen, skittrött i fötterna nu.. men det är rätt kul faktiskt. Iaf på kvällen då DJen (iofs typ 4 st ) kommer dit, han och hans kompisar är så sjukt sköna haha! De står typ och dansar mot varandra och de dansar verkligen asfult hahaha ;D (de driver ju såklart). ser hyffsat roligt ut! Jag ska jobba där nästa vecka på fredag 16-23 och hela lördag och söndag. Imorgon blir det junibacken och sen en ridtur efteråt, liksom fredag.

Men nu måste jag sova, ska ju upp vid halv nio imorgon -.- sov sött
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0