9 juni

Idag har jag solduschat, blev riktigt brun! Evelina föjde med dit eftersom vi skulle gå på stan lite snabbt efter, jag trodde dessutom att jag inte skulle hitta dit själv... jag hade glömt bort namnet på stället där vi solduschade förra gången vid nyår... och det visade sig vara samma ställe! hahahaha lite snopet.. kan man vara mer blåst!? ;D Tyckte det var lite roligt iaf (; sen gick vi på stan en stund, köpte lite smågrejer och evelina köpte ett linne. efter det åkte jag med henne när hon övningskörde med sin morfar, jätteduktig!! ... förutom när det blev lite roligt i rödljusen haha ;D mihi. sen kom min brorsa och hämtade mig hos henne, haha han buskörde lite med corvetten ;D det är så roligt att åka då :) men nu ska jag dricka lite te så vi höreees

IMORGON ÄR DET SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV! ;D så otroligtjättedunderskönt det ska bli!
pusssuss :D
<3

juste jag har ju lyckats ha sönder min mobil (fuktskador från flaket..),  så jag kan inte ta mobilfoton och lägga in på datan, det är därför det inte är så mkt bilder just nu tyvärr. men imorgon kmr lite bilder från skolavslutningen upp iaf ;) eller i övermorgon kanske

Kommentarer
Postat av: Anonym

men annaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa man ska ju ha mobilen i en liten plastpåse... :)))))))

2009-06-18 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0