avslutning!

Då var det sommarlov då! ;D naaajs. men det känns inte som det är det för det är så jävla dåligt väder! Jaja... efter avslutningen gick vi iaf och åt på buffé på drottninggatan allihopa :) nu har jag varit hemma ett tag, kollade tex. på sista gossipgirl avsnittet precis (anne hade spelat in ahaha), och åååååååå vad det var bra!!!!!!!!! Love it <3<3 Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... känns så konstigt att inte ha någonting att göra. jag hittar inte kamerasladden så jag kan inte lägga in bilder här heller, får bli ikväll.

possposss

Kommentarer
Postat av: anne

KLART man spelar in håhåjaja... jag förstår deep in my heart att du verkligen kommer sakna mina plötsliga kommentarbomber när jag är i england... PUSSPUSSPUSSEN och jobbiga kommentarer på dig så länge "ey blondie" ;DD::D <3<3<3

2009-06-18 @ 21:24:21
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0