clever.

Ååååhh. Evelina är sååå smart ibland! Hon smsade mig för typ en timme sen och frågade om vi skulle göra något, så jag gjorde mig iordning för utgång. MEN nu har hon stängt av sin mobil och jag kan inte nå henne... smart! Hon sa: Var klar om en halvtimme typ, jag ska möta upp en kompis vid östermalmstorg först (eller nåt liknande) . Ska jag åka till östermalmstorg? :S Jag väntar 5 min till sen... ja vad ska jag göra sen? Känns lite sent att dra ut halv tolv liksom. Men kul närr man har gjort sig iordning och allt. Sånt här får jag damp på! -.- När man inte vet vad man ska göra.

RING MIG PUCKO!
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

VET DU! Min mentor ska bli lärare på din skola!!!!

2009-06-11 @ 21:13:51
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0