:D

Morning! Gud vad jag har fått erbjudanden att hålla på med hästar och rida osv nu! ;D Skitkul! Nu fick jag ett mail av en tjej som hade en 11årig vallack som hade blivit misshandlat tidigare som hon gärna ville att jag skulle hjälpa till med! Fyfan vad hemskt, kan inte förstå hur man kan göra så mot ett djur (inte mot en människa heller, men ett DJUR liksom, då måste man ha något fel i huvudet). Han står ute på järvafältet just nu, i jakobsberg ungefär. Ska man ta det?! Ja menar... det känns som om jag börjar ta mig lite vatten över huvudet med att ha typ 3 grejer, stallet gärdet - rersturang loopen - medryttare? Kommer man ha tid? Iofs är det ju sommarlov i ca två månader men sen då!? Man kan ju inte bara överge en häst för att det blir hösttermin och plugget startar. Men jag vet ju inte hur mkt det kommer bli med det andra. Loopen har iofs bara öppet lör-sön 12-16 på vintern så.. jag ska nog maila hästens ägare ikväll. Funderar på att ta det!!! :)

pusshej nu måste jag fortsätta göra mig iordning för school
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0