ut till sollentuna

Hej! Det var ett tag sen, har inte orkat/hunnit skriva i bloggen. Men nu gör jag det iaf! Igår hjälpte jag till med en körning med två hästar, bröllopskörning, och jag fick köra en liten bit! ;D Det var skitkul! Man kan inte tänka sig att det är så roligt så jag blev lite överraskad. Jag fick t.o.m. galoppera med hästarna och vagnen upp för en lång backe :D Askul. Men nu ska jag gå och slita och tjata på min bror som ligger och sover så han skjutsar mig till sollentuna station, orkar inte åka kommunalt idag.. Jag och Emma ska bada i hennes pool och sola på hennes nya soldäck ;D Fatta vad najs? ;) Men måste köpa en bikini först eftersom jag inte har ngn haha!




Pusss och heeej
<3 A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0