00:14

Förlåt för väldigt dåligt med uppdatering.. lovade ju att lägga upp lite bilder så det kommer här neranför ;D Igår fyllde evelina bästaste 12 år! hahaha (17 år) ;D Vet inte varför min humor är så jävla dålig ikväll (inte bara ikväll kanske haha) men ;D Jag kan inte beskriva känslan av mitt humör nu, jag kan inte komma på något bättre beskrivande ord än harmonisk. aaaaahaha fyfan! men jag är bara så jävla GLAD! Jag vet inte varför. Men hur glad är man inte när det är sommarlov, det gick asbra på ridningen, min bror har tagit studenten idag!! GRATTISSSSSS!, man lyssnar på Milow ayo technology och bara chillar? Låter ju som en poet. Men livet på en pinne.. Det enda som saknas är fint väder! Vart är det fina vädret?! -.- Men det drar inte ner mitt humör!
Igår fyllde ju som sagt evelina år och jag "överraskade" henne med att gå på grönan NRJ, för att se Milow <3 och snygga månzzz zelmerlöfff. Då hade vi iaf tur med vädret! Där stod vi bland alla fjortisar och kände oss allmänt lost, men de var så jävla bra!! jag älskar milow. Men bruden i Flipsyde var så jävla pinsam.. haha stackarn. När vi gick hem från grönan (bussen var full så) så kändes det precis som om det var förra året vid samma tid som det är nu, sjukt läskigt. Men allt var sig så likt och jag kommer ihåg när jag gick där förra året. Hmm.. Mysigt var det iaf :)  Idag har jag fixat med och varit på min brors student osv och ridit, en superdag, förutom att det ösregnade. GRATTIS SIMON! :D

här kommer lite blandade bilder från senaste tiden


nu ska jag väl gå och sova, imorgon blir det någon slags chillgrej hos oliver :) och låten vi nynnade på heter rap das armas - cidinho & doca ;D
nattieee<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0