30 juni

Hej! Idag och igår har jag och evelina legat och solat på stranden, skönt som bara den. Men efter ett tag brukar jag få typ hybris och måste göra något, eller röra på mig iaf. så jag kanske inte är den mesta solaren haha. Men idag låg jag och läste cosmopolitan och kände inte att solen brände mig på benen och ryggen... så nu har jag lite ont hehe. Vi har iaf blivit bruna och fina ;) Efter stranden åkte vi till vällingby centrum och gick i affärer, jag köpte underkläder och evelina köpte lite kläder, bla en klänning och ett långt linne. snyggt!

Imorgon ska jag jobba på Loopen hela dagen, 11-22 tror jag det blir. Det är iaf ett ganska skönt jobb, man får gå mkt ute och det ligger på en flytbrygga (typ) där de brukar ha en DJ som står och spelar skön musik! Blev lite omplanering för veckan, vi ska åka till utö (eller vilken ö det nu blir) över helgen istället.

Jag har en ny favoritlåt förresten; you dont know - milow. Den är sååå bra!
Men nu ska jag sova,
<3 A


Badstranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0