16 juni

Yoooooo! Idag har jag varit på stan hela dagen med Sara :) Jag köpte en vit tröja och en kavaj från Zara (haha) och ett par örhängen från gina tricot. Är rätt trött i benen och huvudet efter en heldag på stan.. Jag har sån träningsvärk in my ass och i ryggen också från träningen igår, älskar träningsvärk på något vis. Då vet man att man gjort lite nytta (; hehe.

Imorgon tror jag att jag ska åka ut till järvafältet och hälsa på hästen och dess ägare, men är inte 100. Sen ska jag träna och vara med evelina också, får se vad vi hittar på för något :) Vi lyckas ju alltid råka ut för något haha!


Såhär ser kavajen ut, 549 kr från Zara. Den gör sig inte så bra liggandes på mitt helschyssta påslakan bara hahaha, ni får se den på imorgon.

Men nu ska jag lägga mig i normal tid för en gångs skull..
nattis A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0