idiotmagnet? javisst

Idag gick jag på stan med evelina och angela, hittade en skolavslklänning från Zara :) Idag hände en sjuk grej till, asså jag blir ju fan förvirrad, drar jag åt mig konstiga typer eller?! ja man kan ju bara se på evelina .. HAHAHAH! ;D Nej usch vad elakt, jag skojade och det vet du :) Fan jag som är knäpp som asgarvar åt mina egna dåliga skämt! Nej men nu till saken.. jag gick ner i tbanan påväg hem från evelina (sumpan) och går förbi en snubbe som kollar jävligt konstigt, han är typ 25, pundarkläder, halvt kråkbo till hår och typ inte särskilt ren om vi säger så.. så går jag iaf förbi mot tbanan. så vid spärrarna dyker han upp bredvid mig och frågar "du är inte typ singeltjej eller så?". HELT seriös! jag ba eeeeeeeeeeeeeeeeeh jo ja... och fortsätter gå. men han följer efter och frågar om vi inte kan ses nån annan dag och ha picknik eller äta tsm... Jag ba HE-HE-HEEE. jag veeneeee assååååå.. :S Nu kanske jag låter som största beeeeatchen men han var läskig och inte direkt fräsch. Så vill han ha mitt nr och grejer så jag ba: men jag kan ta ditt .... men han envisas och ska ha det så jag försöker säga att jag har nytt nr och måste kolla upp det så jag ger honom fel nr såklart, ofta jag ger ut det till en helt främmande konstig person :S Men han går typ med mig fast jag egentligen tyycker det är jävligt obehagligt, så åker han typ tbana med mig och pratar om typ spandexträningsbyxor och frågar om jag ofta har mjukisbyxor på mig och frågar typ om jag precis varit och tränat och massa.. Jag lovar att jag är en idiotmagnet! Nån normal kanske kan komma fram, men neeeejneeej ;D hahaha!

Nu ska jag iaf sova fast jag inte är trött alls, börjar 8 imorn så jag är väl trött då istället.
puss <3

Kommentarer
Postat av: anne

freakin kidding me?! det är ju bara att säga att du antingen har boyfriend eller att du är lesbiaaaan... eller bara "neeeeeej vi kan inte ses jag är 11 det är OFRÄSCHT"... du är för snellson annson ;D <3<3<3

2009-06-18 @ 21:30:05
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0