21 juni

Igår sov evelina över, vi kollade på film och gjorde tacos mitt i natten. Haha! Vi kollade på The Notebook och i slutet började båda gråta lite, och sen skulle vi se om slutet igen och då började evelina gråta så mkt så hon började ASgarva, psyko ;D

 I veckan blir det lite jobb faktiskt! Lite slöjobb kanske men :P Ska hjälpa till i stallet imorgon med insläpp, 7 på morgonen ZZzzZZzz, och på tis ska jag hjälpa till på junibacken med en ponnyridning och sen rida hem en häst därifrån :) ons-fre ska jag gå ponnyridning på junibacken, rätt skönt när det ska bli så himla fint väder också! :)
Jaja,  nu ska jag iaf kolla på sällskapsresan hehe. Har inte mkt annat att göra och den är lite töntrolig faktiskt ;)
puss
<3 A

Juste, yvonne från ulvstorp ringde idag också och undrade om jag ville komma ner nästa vecka och rida osv. Men jag har börjat bli snål nu när jag får rida nästan "gratis", hur jag vill osv. Då känns det väldigt dyrt med 3500 kr bara för att rida vanligt, det hade ju varit skillnad om det var lektioner. Så jag ska nog inte dit, men jag saknar hästarna där, speciellt min Lady.


<3. Och visst är det fint också men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0