är det verkligen juni?

Imorgon ska jag upp och ta utsläpp på stallet på gärdet 07.30, fyfaaaaaan om det är lika iskallt och regnigt som det är just nu!!! Är det verkligen juni?! ... Burr. Men vad gör man inte för att få vara i stallet och rida. Det är en så otroligt stor grej i mitt liv, hästar. Jag kan nog kanske säga att jag inte vet vem jag är utan det faktiskt, jag har ju hållt på med det sen jag var 6 år och är fortrfarande lika engagerad. Det är verkligen mkt tid och pengar jag har lagt ner på det, men det är så himla värt det. Jag är verkligen glad att min mamma satte mig på ridskola när jag var liten... Jag gillar att jag börjar bli så djup i mina inlägg haha! ;D



Har tyvärr inga bilder från när jag hoppar eller nått sånt, mamma tkr det är så läskigt att kolla på ;D alla bilderna är dessutom från ulvstorp, inte från sollentunaridklubb. Men nu måste jag duscha och sen sova om jag ska orka upp vid 6... som om jag orkar det iaf men ändå :P

pussheeej
A

Kommentarer
Postat av: anne

hahahaha crazy djup ;D us likey likey D:

2009-06-06 @ 12:45:08
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0