Britney Spears is fierce

Jag vet inte riktigt hur jag kom att tänka på det här men.. det finns två kändisar som jag älskar. Chace Crawford (som alla vet vid det här laget) och Britney Spears. Jag har tyckt om henne enda sen jag var liten, och det hänger kvar än. jag hatar alla som säger att de hatar henne... hon har varit med om så jävla mkt skit de senaste åren och ENDÅ är hon tillbaka och visar sig stark utåt! Fatta hur starkt det är, det är helt sjukt. Och hela världen kollar på när hon gör det, alla misstag och all framgång syns heeeela tiden. Visst att hon har valt att bli känd själv, men hon får inte en dag ledigt, inte en dag privatliv... Det här kanske låter hur klyshigt som hellst men, jag älskar henne för hon är så jävla bra och så jävla stark! Jag ska  köpa biljetter till hennes konsert i juli på typ blocket eller något, men ingen kan ju gå med mig verkar det som -.- Känns inte sååå kul att sitta helt ensam och ba yeeey... hahaha ;D Men hon är ju nästan aldrig i Sverige liksom och jag VILL gå! >:/
"I dont want anyone to pity me, what i could use is some understanding", vad finns det att inte älska?
Alla kan ju hålla med om att hon är vrålsnygg också!



Alla som inte har sett Britney: For the Record borde se den.
Men nu ska jag sluta predika och äta istället haha ;) pussheejs
<3

Kommentarer
Postat av: Emma

den hag jag sett :D

2009-06-03 @ 10:02:53
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha good ;D

2009-06-03 @ 23:26:53
URL: http://froedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0