sunday bloody sunday

Nu är jag helt slut! I både huvudet och kroppen... idag har jag åkt runt i bilen med mamma för att uträtta massa olika ärenden och sånt :P Men vid tre gick jag iväg till stallet på gärdet, häståkeriet CW som det för övrigt heter, och sen red jag på gärdet ett tag :) blev några race hahaha! ;D asskönt. så nu måste jag väl sätta igång och plugga inför rättskunskapsprovet imorgon. Jag är så jävla sur på min cpnördpluggklass som övertygade vår lärare om att de VILLE HA ett prov 3 dagar innan skolavslutningen!!! Är man inte lite...  störd då? -.- KUL jag ska ha imorgon. Tänker strejka de andra lektionerna bara för det, efter skolan måste jag hitta en skolavslsklänning och ett par ballerinaskor också och tror att evelina och angela ska med :)

Nu måste jag iaf plugga ööööööööööö.
pusshejs (;


Inte för att det är rätt att hänga ut någon i bloggen som inte vet om dem men... ;D can you belive this?! haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!;D<3

2009-06-09 @ 11:20:15
URL: http://kloockreent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0