Lurade haha!

Så jävla irriterande imorse när jag skrev ett långt inlägg och så funkade det inte att publicera det! Men men, idag har jag varit med evelina och oliver :) Jag och evelina låg i en park och "solade", rätt kallt var det, med hennes mamma och spelade yatzy haha ;D sen gjorde vi oss iordning för att åka till kista och äta mat med oliver, sen åkte vi hem till mig och så skulle vi hyra en skräckfilm... så vi gick in på buylando och hittade en bra film trodde vi hahaha! När vi kollade på den så påminde alla läskiga personer ovanligt mkt om personerna i Lordi (ni vet dem som vann eurovision förut?).....  så i slutet spelade de en låt när eftertexterna kommer, och den lät precis som Lordi! Vi ba vaafaaaan.... hela filmen var rätt dålig och man fattade ingenting och sen helt plötsligt var den slut. Men vi kollade iaf på fodralet till filmen lite mer noga, och så var det meningen att det skulle vara en Lordi-skräckfilm typ! ;D HAHAHAHAHHA! Fyfan!!!!! Snacka om att vi blev lurade hahahaha! Hon i kassan inne på Buylando måste ju trott att vi var helt dumma i huvudet som skulle ha den där filmen ;D

Och det ser ljust ut för evelina som samlar pengar till thailand förresten!!! Fortsätt kämpa hahaha ;D <3

Haha vi hörs imorgon pusss
<3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ska kämpa in i det sista;D<3

2009-06-19 @ 16:48:16
URL: http://kloockreent.blogg.se/
Postat av: angela

haha lycka till eve ! :D <3

2009-06-19 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0