1a maj

Maj är min favoritmåndad, jag älskar maj! Delvis för att jag fyller år den 14e (ni glömmer väl inte? hahaha) och även för att det är nu som våren är som bäst! Jag satt och väntade på bussen i norrviken i busskuren och jag höll på att dö av värme, fyfan vad det brände i ansiktet och på bröstet! Har fan fått en liten rand... Ridningen gick hur bra som hellst, vi hoppade på banken ;D För er som inte vet vad det är så kan jag ju ta och berätta det... det är som en kulle som man kan hoppa upp och ner på (det blir ett skutt upp och några språng och sen skutt ner). På sidan står det några fälthinder också. AS kul ;D

Imorgon ska jag, eve och massa fler dra till grönan! Fett roligt, jag älskar att åka grejer ;D haha!
Men nu ska jag chilla lite
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0