16 maj

Godmorgon! Jag har precis ätit frukost och ska sätta igång och skriva på min historiarapport om Finska Vinterkriget, det är sjukt intressant eftersom jag har släkt som har varit med om det osv. Det är konstigt att man inte får lära sig mer om Finlands, Danmarks och Norges historia i skolan, Finska Vinterkriget var ju något jag valde att skriva om själv. Jag tycker det är skitkonstigt eftersom vi har påverkats så mkt av våra grannländer endå. Förut hatade jag historia men numera tycker jag att det är intressant, iaf när man kan relatera till det själv!

Så idag blir det alltså historiarapport, tyska och spanska... Jag vill ju gå ut, det är ju så himla fint väder ute! Men neeeeeej då ska man behöva sitta inne och sen när det blir regn så har jag tid att gå ut -.-

nu måste jag iaf sätta igång!
puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0