30 maj

åh herregud vad jag är trött! jag har jobbat på resturang/café/bar Loopen idag från kl 11-21:30, enda gången jag har suttit ner är i tio minuter när jag åt mat, annars har jag gått fram och tillbaka säkert flera tusen gånger.. jag har as ont i armen och axeln eftersom jag har burit tunga brickor hela tiden. Men nu ska jag sluta klaga hahaha ;D Det har varit skitkul och vädret var ju verkligen as bra! På vägen hem stötte jag på en jävligt udda typ :P Det var nog typ en möhippa eller något... han hade rosa as tajta kläder (magtröja och typ cykelbyxor) i knallrosa silke och en vit peruk och tennisbollar som tuttar och typ bindor i tröjan. Han satt typ på mig och skulle hålla armkrok och när jag flytta mig lite så flyttade han efter, han var aaaas packad .Loveli boi!... Men nu ska jag snart lägga mig eftersom jag ska jobba på loopen imorgon också, 12-20
poss poss posss


Kommentarer
Postat av: anne

ser din "awkward min" framför mig hehehehehe ;D

2009-06-06 @ 12:48:19
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0