3e maj

Heej! Det var superkul på Grönan igår ;D Jag och evelina åkte ju dit vid 12 och det var hur fint väder som hellst, varmt och soligt. Vi åkte några grejer, solade, åt lite godis, åkte lite grejer... osvosv, hur skönt som hellst. Vi åkte Blå Tåget säkert 3 ggr, första gången vi åkte den var ju helt sjukt! Hahaha jag typ låg i evelinas knä och skrek och skrattade samtidigt! Det var så länge sen jag åkte den så jag hade glömt bort hur det var... den är seriöst läskig! Man blir liksom överraskad hela tiden :P Vi åkte massa grejer och sen mötte vi upp min brorsa och 4 av hans kompisar och åkte med dem resten av kvällen :) Vi åkte frittfall tilt och jag och evelina hade typ panik när vi satt där uppe hahaha! Och en kille som satt bredvid mig typ satt och skrämde mig när vi var där uppe, så jävla taskigt! :P Sern öppnade de den nya Insane på kvällen runt 10 så då bestämde vi oss för att åka den... asså shit den var verkligen Insane! I slutet voltar man och hänger uppochner typ ett halvår haha! ÅK DEN! ;D 



Nu ska jag plugga lite (även fast jag har huvudvärk -.-) och sen ska jag kolla på GG vid sju (; Vi hörs senare ikväll
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0