sista dagen som 16, vad hände?

Imorgon fyller jag år! Jag har alltid varit så att jag ser fram emot min födelsedag mycket, det sitter kvar från när jag var liten. Jag trodde alla var så?! Men Emma VM förstörde genom att säga att hon inte gillar att fylla år för att hon får ångest (typ) över att det gått ett helt år och att hon inte hunnit att göra någonting sen sist. Lite åldersnoja när man är 17? Jo visst kan jag också få  "jävlar vad det här året gick fort, det är sjukt att jag lekte att jag var 16,17 när jag var liten och önskade att jag var det och nu är jag det.." men jag får aldrig så att jag känner att jag inte har gjort något sen jag fyllde år sist. Jag kan nog säga att vara 16 har varit mitt roligaste år hittills, jag har gjort så grymt mkt när jag tänker efter. Och jaa, att vara 16 gick väl GRYMT fort. Men det var också för att jag hade jävligt kul!

Här kommer några minnesvärda saker som hände mig / som jag gjorde när jag var 16:

Våren
- Balen
- Skolavslutningen


Sommaren
- Sommarridlägret och när jag blev så förbannad på en kompis så jag nästan började gråta hahahah ojoj
- Ornö med evelina, hahaha lika intressant varje gång! I år i igen?!
- Göteborg! När vi var på Liseberg och blev helt genomblöta i den där vattenåkgrejen, åkte kanonen och garvade åt oss i de där speglarna ;D Och när vi trodde vi hade tappat bort nyckeln till rummet och den låg i evelinas väskas foder, alltså INNE i väskan...
- Emmas landställde på Blidö och BÅTEN dit... så jävla pinsamt! Sånna där saker händer bara mig, BARA mig. Vågar jag ens berätta hela historien här? Det måste vara det pinsamaste jag gjort i hela mitt liv... Och när vi paddlade för att köpa glass, så mysigt tills det kom massa äckliga tveskjärtar på kanoten! Och när vi cyklade hem i ösregnet från bion!
- Utö med Sara! Hahaha när Linus ba: Anna..? Och vi typ sprang och gömde oss nästan hahahaha! Men den absolut mest minnesvärda saken: När vi fick en utskällning av kustbevakningen av han kända Nisse från programmet Kustbevakarna mitt framför alla båtar i hamnen..


Hösten
- Gymnasiet börjar och jag o anne tyckte klassen var ... ja hahaha ;D
- På väg hem från gorkis fest, isadora och jag herreguuuuud! Kommer du ihåg?!
- Allmänt mkt plugg

Härifrån har jag inga bilder... förutom klassfotot som blev allt annat än bra hahaha


Vintern
- Jul hemma
- Nyår med kompisar
- Skidor i romme med evelina, hennes första gång på skidor (i princip) :)
- Åre med Sara och våra familjer :) Prins Carl Philip, Hans Falén och när min pappa skämde ut mig så jag höll på att dööö hahaha ;D



Sen finns det ju mkt mer saker som inte är bra att skriva här ;D hehe
men nu ska jag göra lite mat
pusseli


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hade glömt bort nyckeln i fodret, haha! Det var jävligt nervöstXD Och vattengrejen på Lseberg. Klart vi kör Ornö igen, men vi kanske inte hinner en hel vecka:/ Några dagar iaf:D<3

2009-05-13 @ 21:05:07
URL: http://kloockreent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0