Härlig dag

Guuuuud vilket fint väder det har varit idag, och skön dag dessutom! Började 10 i 10 och slutade halv två. Efter det åkte jag till söder för att möta upp evelina och hennes kompis emma (alla heter fan emma!), vi fikade på L'angolo och hennes kompis Lisen kom också, det var asskönt i solen och trevligt :) Sen åkte vi till vårt förra jobb för att fixa lönen som jag trodde uteblivit, men det var bara det att jag fått för lite pengar insatt. NAJS. Så nu ska jag ringa dem när mitt lönebesked kommer. Så drygt att ca 500 kr går till skatt också som man inte får tbx förrens nästa år -.- Suck. Men men! Sen åkte jag för att möta upp mamma i fältan och köpa present till min father som fyller år idag och en present till min bror som tog körkort idag!!! ;D Vi säger grattis till båda (; Det blev två jätte snygga piké t-shirtar från Brothers, min brorsa tog på sig den och drog ut så han verkade gilla den haha ;D Jag köpte en snygg blåvitrandig tröja därifrån också, egentligen killtröja men köpte i small så :) Den var på rea så den kostade bara 200! Flyt!! haha :D

Men nu måste jag plugga engelskaglosor för kl nio ska jag se på The Village på nian. Min klass är puckad så nu har de skjutit upp företagsekonomiprovet tills nästa tisdag, så jag pluggade helt i onödan igår!!! -.- Fett jobbigt. Aaaaah, hatar att skjuta upp saker hela tiden.

pousspouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0