12 maj

Gomorgon... 12:39. Gick upp för ca en och en halv timme sen, orkade inte gå upp vid 10 som jag hade planerat för att hinna med allt. Men jag kan inte få mitt ass ur stolen och börja plugga, jag o r k a r inte! Alla i min klass sitter och pluggar matte just nu inför nationella imorgon men jag orkar inte göra det. Noll motivation och det känns som om jag inte bryr mig om jag bara får typ G eller nåt imorn...

Ikväll är det hoppclinic i stallet!! Ska bli as kul. Det är som ett slags teori fast man får se sånna som är as duktiga på hoppning rida osv. Dessutom ska vi lära oss en hoppbana tills på fredag (man ska kunna den utantill) och sen ska vi typ träna på hur det är på tävlingar och på hoppteknik osv. Ska bli skit roligt ;D

Men nu måste jag sätta igång med lite plugg
<3 I övermorgon fyller jag år! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0