20 maj

Hahaha fyyyyyyyyyfaaaan vilken dag. Det började med tyskaprovet, det gick iofs bra, sen såg vi på halva Flyga Drake som är så grymt bra så man nästan börjar gråta, sen mitt spanska "fördrag" hahaha med min spanskalärare (spanskan går ju aaaaalltid så himla bra), sen bodypump på fotbollsplanen ute på skolgården med en jävla stång. Efter det skulle jag hjälpa emma VM med hennes historiarapport men när vi skulle skriva ut den så hade hon inte sitt kort så jag sprang ner och hämtade mitt kort... som inte hade några credits -.- Jag hatar kopieringsmaskiner. Så då fick vi leta efter någon med credits på sitt kort, som tur var hittade vi Jane som kunde skriva ut! ZzzZZzzzz
men men. Imorgon är det iaf långhelg! ;D as skönt!

jag fick hem ett brev från pliktverket idag, om lumpen osv. Funderar på om man skulle göra det.. jag tror fan inte jag skulle klara en dag där och det är precis därför som jag vill göra det! Det är säkert skitroligt, men skitjobbigt. Skulle vara kul ändå! Men jag vet inte... ;D

poss poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0