28 maj

Heeeey! Måste bara börja med att säga att det har varit ett jävligt deppigt väder idag! Usch.. vi fick gå på stadsvandring UTE på idrotten även fast det regnade, tack liksom! Jag fick MVG på min historiarapport woohooohooo! ;D Mer än najz!
Nu har jag precis bokat soldusch till mig och evelina innan skolavsl också, så vi cancer och rynkrädda slipper sola solarium haha! Det är ju inte såååå roligt att vara blekast i stan när man ska ha klänning (antagligen vit eller liknande också)... På tal om skolavl klänningar så ska jag snart ge mig ut på jakt efter nån fin, måste köpa ett par ballerinaskor också.

Nu ska jag äta lite middag här ;) normal tid för en gångs skull..

Grattis till malin som blir 17 idag också! :)
poss poss

Kommentarer
Postat av: anne

(vart solduschar man bäst? in need... as you know... heeeeeeh...) <3<3<3 ;D

2009-06-06 @ 12:49:41
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0