6e maj

Jag gråter av lycka!  Imorgon har vi nationella prov i engelska 8-10.20 och sen hinner vi ha idrott i 40 min, sen är vår historia inställd, sen har vi matte som vi brukar få gå hem på och sen är våran samhällslektion inställd! Woooohooo ;D Det här har ju varit en underbart skön vecka...

Månadens asgarv har vi här då...

1. Jag, evelina och carlos stod och diskuterade hur lång uppsägningstiden är på jobbet och var lite oense när man har provanställning. Så börjar jag säga att jag känner att jag kanske vill sluta och blablabla (därav hur vi kom in på ämnet) och säger att man ska sluta innan provanställningen är slut (kortare uppsägningstid) så säger carlos helt plötsligt:  Men va hetereee... jag är rädd för fast anställning!

2. PELLE <3 Hahahhahahaaha jaaaag dööööööööööööööööööööööööör!! Internskämt till evelina ;D


Den här är tagen för exakt 1 år och två dagar sen, sick!!

PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0