En liten lista (;

Nu är jag hemma från gymmet! Jag piggnade, mot alla odds, till iaf haha ;D Nu ska jag göra ett litet tidsfördriv här...

Hur många gånger har du varit kär?
2!
Favoritgodis: Choklad
Coolaste stad du har besökt: Bangkok
Action eller Skräck? Skräck, samtidigt som jag hatar det hahaha!
Ville bli när du var liten: Delfinskötare (...)
När fick du din första kyss: I 4an
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Har alltid varit en liten minipluggis..
Vad är du beroende av? Min plattång!
Dagens roligaste händelse: När mamma fastnade med foten i en gymgrej under instruktionen! Hahaha ;D <3
Dagens tråkigaste händelse: Rättskunskapslektionen
Dagens humör: Trött, men endå på hyffsat humör :)
Vilka tv-program följer du? Gossip Girl, det har väl ingen missat vid det här laget? ;D
Vad gillar du mest med dig själv? Min humor, som är bäst haha!
Vad gillar du minst? Att jag kan bli irriterad på helt oskyldiga personer på morgonen..
Vad är det roligaste du vet? Att rida och träna hästar
Har du något motto? Jantelagen borde skrotas men skryt är pinsamt och Ingen kommer göra jobbet åt dig så res dig upp ur soffan din lata jävel!
Hemlig hobby? Jag älskar att spela tvspel, men det är inte hemligt direkt..
Något vi inte vet om dig? Jag är född i Linköping och bodde där tills jag var 5 :)
Vad ångrar du? Att jag permanentade mitt hår för länge sen..
Vad önskar du? Att jag får åka till Australien och Afrika innan jag dör
Vad klarar du inte dig utan? Vänner och familj
Vad gör du helst en vardag? Vilar haha!
Vad gör du helst en lördagskväll? Umgås med vänner, fest eller kollar på film och bara chillar :)
Vad har du mest av i din garderob? Helt klart strumpor!
Drömjobb? Bara jag får jobba med det jag tycker är roligt och får lön så är det mitt drömjobb (;

Men nu ska jag kolla lite på tv ;) ha det
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0