Power!

Nu har jag precis tittat på gossip girl, missade första kvarten.. Jag har hittat, eller vadå hittat haha, en till snygg. Armie Hammer som spelar Gabriel Serrano is hot! Men han verkar inte fastna på bild :S Hittar inte en enda snygg bild på honom.

Men tillbaka till verkligheten. Idag på jobbet så fick jag och evelina en varning för att vi sålde för lite, eh? Jag sålde 8 liksom och båda jobbade som bara fan. Det var hennes andra "varning" så hon blev typ "rådd att själv säga upp sig". Så när hon fick "välja" så sa jag också upp mig för jag pallar inte deras jävla stil (coachernas) och själva jobbet är astråkigt, så då orkar jag inte jobba där om inte evelina gör det heller. Känns jävligt befriande att ha slutat där! Jag studsade på moln på vägen hem ;D Har ju tjatat om det ett tag nu så det här var droppen, men jag har insett en sak som är grymt bra. Man kan göra mkt för pengar, tex. då jobba på ett astråkigt och dåligt jobb. Men det är sååå grymt fel! Jag har insett att det är så mkt viktigare att göra någonting som man tycker är roligt istället. Tid är värt så mycket mer än pengar! Jag ska aldrig, aldrig, göra någonting som jag endast gör för pengar igen. Nu har jag slösat bort ca 30 timmar av mitt liv som aldrig kommer igen. Så ska man leva kan man ju passa på att göra något som man själv vill. Men jag har iaf en merit till och nu vet jag iaf en sak som jag aldrig ska bli, telefonförsäljare. Så tack Talking People för att ni fick mig att inse det hahaha! ;)

Så imorgon jobbar jag inte så då ska jag iväg och träna core istället ;D ska bli skönt. Men nu ska jag snart kolla film, så pusspuss
<3


Fint träd som fanns i parken jag och evelina satt i ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Now we talking!! Rätt attityd;D Vi är bäst;D<3

2009-05-10 @ 22:12:55
URL: http://kloockreent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0