Beslutsångest

Snacka om att jag har slösat bort en hel lördag på att göra tråkiga saker, känner mig som en tant. Pluggat och tvättat och städat lite i mitt rum och lagat mat och duschat... Men snart ska jag dra mig iväg till sumpanpumpan iaf.
NOSTALGI! Jag sitter och lyssnar på lite gamla Snooklåtar, åååh. Mister Cool och Håll käften orkesten är fortfarande de bästa...


Jag kan fan inte bestämma mig för om jag ska ha jeans, som för övrigt ser ut som tights eftersom de är nytvättade, eller chinos?! Chinos el jeans? Jeans el chinos? Chinos el jeans...?

eller

Wtf.. nu när jag tittar på bilderna så ser jag att det kanske inte ens var så stor skillnad hahaha!



Så här serrman alltså ut idag då, nu måste jag gå till tbanan :)
Pussheeej, hörs kanske senare ikv!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0