It's FRIDAAAAY!

Tjohoooo! Fan vilken bra dag jag har haft idag, riktigt flyt! Först fick jag godkänt på spanska nationella (även fast jag tydligen hade fått IG egentligen men hon älskar mig så...), VG+ på min engelska bookreport och ridningen gick SKIT bra :D Jag hoppade felfritt och det flöt på hur bra som helst med vägarna och allting! ;D Jag citerar bara för jag är så stolt över mig själv "Det är bra att du vågar släppa lite på handen och följa med i hoppet. Den där rundan ska du vara riktigt nöjd med, fint." ;D Och min tränare är inte flitig med att ge beröm annars.. då blir man extra stolt! :D Jag och Callura Boy passar riktigt bra numera, en jävla skillnad från för ca 6-7 veckor sen!

Jag har fetaste låten på huvudet just nu , iksom jag haft hela veckan hahahaha! love story - taylor swift, " and i say, romeo take me somewere we can be alone lalallalalalalaaaaa IT'S A LOVE STORYYY baby just say yes" Ni vill inte höra mig sjunga den, tro mig!!!

Imorgon blir det råpluggande med tyska, historia och spanska. på eftermiddagen/kvällen kommer evelina hit och vi ska kolla på eurovision såklart även fast det brukar suga hårt och bara äta jorduggar och ta skitfula foton och dra dåliga skämt som alltid ;D Är ensam hemma hela helgen också, så skönt ibland!



Nu ska jag äta jordgubbar (tur att jag fick två lådor av mormor<3) och chilla framför någon film :) Ha det bäääääst
pussseliPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0