Dagens

Nu ska jag iväg och möta anne i skolan, vi måste plugga lite. suck. Men först, en dagens hehe ;)

Dagens vill ha: Abercrombie&Fitch tröjan som jag har beställt!
Dagens klädsel: Gråsvarta jeansleggings, vitt linne, kamelbrun skinnjacka och Uggs
Dagens smink: Qlinique foundation, solpuder och maskara
Dagens frisyr: Inte en bra hårdag
Dagens saknad: Sängen
Dagens bästa: Tösse-lussebullen
Dagens roligaste: När Mathilda säger "Mmmmrhhm" otroligt roligt och högt hahaha (vi hade köpt lussebullar)
Dagens dummaste: Jag sitter kvar på bänken utanför klassrummet, trots att alla går därifrån haha
Dagens misslyckande:
Dagens "drog": Kung Fu Fighting på huvudet... HO!
Dagens köp: Ett himla tjat om lussebullar, men lussebulle
Dagens godis: ... räknas lussebulle? hahaha nu får jag ge mig!
Dagens humör: Anna Tröttmössan Apansson
Dagens väder: Regn/mulet
Dagens låt: Will you be there - Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0