Nynnandes

Under de här dagarna har ju jag suttit och skrivit ett engelska föredrag om Michael Jackson. Och nu nynnar jag på hans låtar och tänker på hur otroligt grym han var varje dag. Tycka vad man vill om honom, men ingen kan ju säga att han inte var grym och en riktig talang. Hans musik är den enda musiken jag sitter och lyssnar på numera...

Hursom hellst. Jag är så grymt trött, jag var seriöst tvungen att luta huvudet mot bordet när jag och mamma satt
och pratade i köket för en stund sedan hahaha. Det känns som om klockan är 3 på natten just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så rätt Anna! :) han är sjukt bra

2009-11-26 @ 12:12:44
Postat av: Anonym

från angela :D

2009-11-26 @ 12:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0