Glad, glad, glad!

Hej på er! Nu har jag massor av glada nyheter haha! Först... igår beställde jag och emma kläder från Abercrombie & Fitch!!!!!!! :D Visste inte att de börjat leverera till Sverige! Jag beställde en tjocktröja som test, och sen får jag beställa mer om det fungerar bra :) Nedan ser ni tröjan jag beställde. Sen berättar pappa att han kan få gratisbiljetter till Stockholm International Horse Show som är i helgen :D Woho ;D Fett kul! Och dessutom så är spanskaprovet nästa vecka inte ett "pluggprov" utan en läs och hörförståelse! Thank God säger jag bara. Nu har jag "bara" en labbrapport, ett engelskaföredrag och ett rättsordningsprov att plugga till nästa vecka. Ibland går allt bara väldigt bra! (;


Glenn
Tröjan + frakt gick på 638 kr

Men nu måste jag skriva mitt engelskaföredrag som är på fredag nästa vecka, jag ska ha om Michael Jackson. The king. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0