djaaaaa

Nu har jag läst ut min svenskabok Oryx och Crake, så himla konstig bok! Blir nästan lite frustrerad över slutet... Idag vaknade jag kvart över ett -.- Det var säkert ett år sedan som jag gick upp så sent :O Känns lite jobbigt att ha vaknat så sent för nu är klockan redan halv fem snart och det känns som om hela dagen har gått. Jag har ju suttit och läst i min svenskabok tills nu. Och det är ju så fint väder ute men jag måste fortsätta plugga :( buhuuuu! Ikväll vet jag inte alls vad som händer faktiskt, vi får väl se. Måste ha hunnit plugga en massa fram tills dess. Det får bli en timmes plugg i företagsekonomi och en timmes plugg i spanska, med start -nu-!!! (snart hehe) :D

Igårkväll var det jättetrevligt :) Jag, evelina, johanna, oliver och deniz umgicks hos oliver och spelade poker bla ;) Innan dess hade jag ju även ridning, vi hoppade och det var skitkul :D gick rätt bra också :)
nu måste jag pluggaaaaaaa!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: hihi aa xD

2009-10-10 @ 19:42:54
URL: http://emmaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0