Jag skulle gifta mig!

Just nu får jag ett utbrott på mitt hår! Vad är det med det?! Varför kan mitt hår aldrig bli snyggt som andras hår? Nej det ska alltid vara elektriskt eller fluff á la malta. Jag vill ha exakt sånt hår som tjejen på bilden har. Hårfärg, hårlängd, frisyr. Allt.



På tal om något heeeelt annat nu...  Fyfan vad jag skrattade åt mig själv imorse! Jag hade drömt världens mest komiska dröm. Jag hade drömt att jag skulle gifta mig! Och med en kille från ensam mamma söker HAHAHAHAHA!  Ibland är jag nog världens knäppaste person! Tur att det var den unga och vältränade hockeykillen iaf... annars hade jag väl mått illa hela dagen haha! Ibland är man ju bra knäpp (;

Men nu ska jag sova!
pussss
 

Kommentarer
Postat av: anne

AHahhahaa aaaaaannaaaaa! Fluff a la malta!!! JAg dööööör vad du är rolig!!! (Glansserum eller glansspray är det mest effektiva ju!! Prova SachaJuans. Mumma!) och hockeykillar... Så typiskt dig på något vis! ;) Glöm för i helvete inte GG ikväll! Eller gör det så spelar jag in YIIIHAAAAA ;D <3<3<3

2009-11-01 @ 15:02:36
URL: http://annesaspekt.blogspot.com
Postat av: Bea

Känner igen mig i ditt hårproblem, fast ditt hår ser ju ändå bra ut om man ser på headerbilden ;)

2009-11-01 @ 17:56:19
URL: http://fotobea.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack :) kul att du tycker det!

2009-11-01 @ 21:14:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0