Inget problem med att veta vad jag vill slösa pengar på

Här ser ni en liten del av det som jag vill ha (;

Stövlar - scorette 2500 kr
Väska - Mulberry Bayswater, ny strax över 7000 kr. Går dock att hitta ny "begagnad" för ca 2500 kr
Basic tröja - H&M 249 kr
Mysbyxor - H&M 299 kr (tror jag det var)
Svart spetsbehå - H&M 149 kr
Smink - i.d, kommer inte ihåg priset
Stelt armband - Bubbleroom.se 299 kr (tror jag det var)

Men nu måste jag fortsätta plugga till provet imorgon, jag orkar inteeeeeeeeeeeeee. Men jag måste. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: anne

Smink Id - Bare - 435 kr på NK, 425 kr annars ;) Älskar skorna... På dig... PUSSEN!

2009-10-24 @ 11:42:17
URL: http://annesaspekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0