28 oktober

Igår sov evelina över här och vi kollade på En shopaholics bekännelser och Slumdog Millionair. Den sista var bäst ;) Imorse var jag tvungen att gå redan kvart över åtta för att hinna till hoppkursen halv tio. Hoppkursen var förresten skitrolig idag igen :D Idag gick det bättre än igår faktiskt! :) Och vi hoppade en ännu roligare bana! wieeeeee.

Ikväll ska jag och Anne till Ekerö, till Annes kompisar. Så just nu håller jag på att göra mig iordning, anne kommer om typ en halv timme eller så :)
Puss på eeeer


Kommentarer
Postat av: emelie

hej anna!

de va längesen! klickade runt lite o hittade din blogg:) jag e ledsen att jag bara slutade sådär:( va tvungen!

men vill gärna komma o hälsa på:) saknar det jättemycket o dig med!

hoppas allt e bra med dig!

puss o kram

2009-10-30 @ 13:59:11
Postat av: Anna

Heeeej! Ja det var länge sedan! haha :D nej men jag förstår det, du hade ju väldigt mkt redan innan du slutade som jag förstår det ;) men det är tråkigt att du har slutat :( jaaa gör det :D ja saknar dig också! jaa allt är bara bra här, hoppas det samma om dig! :)

pusspuss

2009-10-31 @ 00:14:26
URL: http://froedis.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0