hjälp..

Förlåt för att jag kör med videos hela tiden, men den här måste ni se! Det är fan asläskigt. Det påstår sig ha sett Michael Jackson's spöke i hans hus och man ser faktiskt något som går där borta. Kolla själva! Det kan vara lite dålig volym eftersom att min dator är som den är så då får ni höja ;)



Idag har jag varit hemma från skolan, men jag har inte slappat för det.. Jag har läst i svenskaboken i två timmar och pluggat spanska i en och en halv. Tänkte fortsätta lite med spanskan, göra matteläxan, påbörja engelskaläxan och sen plugga företagsekonomi. Life á la Anna Fröderberg.


Kommentarer
Postat av: Evelina

HELVETE VAD RÄDD JAG BLEV!!!!! Du tar livet av mig kvinna!!!;D SHIT!<3

2009-10-10 @ 12:35:17
URL: http://kloockreent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0