Hold me now

Igår vad jag hemma hos evelina i edsberg med oliver (och evelina såklart haha). Vi gjorde inget spec, kollade på 2 fast 2 fourious, hur det nu stavas, och jag och eve spelade ett skitroligt spel på wii :D Sen trängdes alla i eves säng som är på typ 90 cm... och vi tre är ju inte direkt korta och pinnsmala haha ;D
Nu har jag precis kommit hem från stallet, har varit där sedan två :) skulle stänga och sådär själv. Imorgon har jag spanskaprov som jag typ inte hunnit med att plugga nånting till, får vara hemma och plugga imorgon (lektionen är kl 3). Sen kommer jag typ få hoppa över alla lektioner och plugga företagsekonomi och skriva på svenska arbetet.. ÅNGEST. Jag är så jävla trött på den här skiten. arw

de enda bilderna som togs igårkväll haha!





Nu ska jag äta lite och sen vid nio ska jag kolla på wallander tror jag :)

Hold me now
I'm 6 feet from the edge
And I'm thinkin
Maybe 6 feet ain't so far down


aaaah sigh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0