höstlov snart!

Nu är jag hemma från min privatridlektion! Det gick bra, men eftersom det var första gången så hade ju såklart inte ridläraren koll på vad jag kunde så det blev lite testning och en liten del träning :) jag kommer iaf att ha träningsvärk i benen och i svanken känner jag. Hur det kan komma sig att jag blev trött i svanken är en annan femma haha. Så det var kuuul ;)

Mitt höslov kommer ju bli lagom fullspäckat med ridning också :) wihu

fredag (imorgon) - ridlektion sollentuna
lördag
söndag - ridlekis
mån
tis - hoppkurs s-tuna13:30-15:30
ons hoppkurs s-tuna 09:30-11:30
tors privatridlektion hopp 15:30 gärdet
fre vanlig ridlektion s-tuna 17:30
lör
sön - ridlekis

För den som var intresserad liksom he he he. Juste hörrni, glöm inte att se mammas pojkar (stört lätt underhållning) och inlåst ikväll ;) Jag älskar inlåst, så jävla bra.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0